« Home | Shana Tovation » | Old School meets Flash. » | Living With Cats - The Theories part I » | Lonesomely I shall sit. Only a prayer my Lord. (Th... » | Power! Prestige! Women! Fast cars and breakfasts o... » | WTF?! » | What to do if your friend is arrested. » | How to make a versatile and yet effective alarm cl... » | A new decision. Almost like quit smoking but more so. » | A little Prayer for us. » 

יום חמישי, אוקטובר 06, 2005 

Attack of The killer Washing Machine!

Current Bestest Song Ever:Weezer - Hash Pipe


היום החלטתי לעשות כביסה.
למען הסר כל ספק, בהיותי מתבודד מטבעי הרי שלמדתי את נבכי מכונת הכביסה זה מכבר וכבוס כיבסתי לא פעם ולא פעמיים ולמעט מקרים בודדים (שלא באשמתי ויש לי עדים) הרי שרובם המוחלט של הבגדים המוצאים את דרכם למכונת הכביסה שלי אכן מסיימים את החוויה המסחררת באותו הצבע והגודל בו החלו את החוויה.
מעבר לכך, הרי שזו גם לא הכביסה הראשונה אותה ערכתי במכונת הכביסה של עמית ופולינה. מכונות כביסה באשר הן הרי שהן מכונות כביסה ולכולן תורה אחת ובנוסף היו לי את הוראותיה של פולינה.
אכן, פרט לדלת ההזנה הקדמית לא מצאתי הבדל ממשי בין מכונת הכביסה שלי לזו השוכנת כסלע שאין לו הופכין מתחת למייבש.

לאחר שנצטברו מספיק בגדים ברי כביסה העמסתי את המכונה בכל טוב וכטוב ליבי עליי הרי שאף הוספתי לאירוע מן הבגדים אשר שכנו בסל הכביסה טרם כניסתי לדירה וחמקו בפעמים הקודמות. פרט קטן אך רב משמעות.

יתרונה של מכונה בעלת הזנה קדמית הוא שדלת הזכוכית מספקת שעות של הנאה לבאי הבית והרי היא כמו טלוויזיה צבעונית מלאת חיים.
אם כן, לאחר שהפעלתי את המכונה ברגש חזרתי לאחר זמן מה לצפות במתרחש (ההתחלה תמיד משעממת ולא קורה כלום) למרבה הזוועה בינות לבגדים השונים המתערבבים בשעטנז נוראי של זימה גיליתי חולצה אשר ידעתי שהחלה את חייה בצבע לבן טהור כצדיק היחיד בסדום, ועליה כתמים בצבע אדום נורא.
הדבר דרש פעולה מיידית והחלטית מצידי.
הפסקתי את פעולת המכונה ופתחתי את הדלת. רוצה לומר, לחצתי על הכפתור הפנימי על הדלת האמור לשחרר את הנעילה ומשכתי אותה אלי.
העניין הוא שהדלת סרבה בתוקף להפתח. תוך הפעלת לחץ מתון אך מתגבר ניסיתי לפתוח את הדלת תוך שאני נזהר מהפעלת שרירי המשורגים לבל תיעקר הדלת ממקומה ואני אשאר עם דלת פתוחה ובעיה רצינית.
דקות ארוכות עברו עלי בעודי מכבה את המכונה למקרה והיא מתוחכמת מזו המצוייה בביתי, משחק בכפתוריה ברגש וכל אותה העת אני רואה את הכתם האדום מתפשט משל היה דשא אדמדם ממאדים.
אחרי שהדלת נוכחה בעקשנותי היא הואילה להפתח דווקא באחד מהניסיונות הרגועים יותר כאילו רוצה לומר "למה בכוח?"
לאחר שהדלת נפתחה הצלתי מייד את החולצה והתחלתי לחפש את אותו גורם מפיץ, אותו "patient zero" ממנו החלה המגיפה. הבדיקה העלתה שהמדובר ככל הנראה במכנס אדום זד נוכרי וזר אשר צורף למשלחת מתחתית הערימה. לרוע המזל לא זיהיתי אותו כמכנס בעל קשרים רופפים בלבד עם הצבע שלו ולכן אישרתי לו להכנס.
בלי לאבד זמן החלטתי לפעול על פי המודל אותו התוותה ממשלת ארה"ב במתן אישורי הכניסה לזרים. המכנס האדום יצא ולאחריו הכתום והכחול כי הם היו באותה גזרה ולאחריהם כל בגד בעל צבע אדום ולאחריהם כל בגד שנחשד בעיני בפעילות חתרנית שכל עניינה הפצת צבע לא חוקית.

בשלב זה בעודי חופר ובולש בידי בנבכי תוף הכביסה עלה בדעתי שאני חש בזמזום עדין באצבעותי ובכף רגלי הנוגעת ברצפה.
לאחר מספר בדיקות וניסויים התברר לי שהמכונה, ללא ספק נפגעת מהניתוח הפולשני, החליטה לנסות ולחסל אותי. מים וחשמל בשפע ענו באופן מיידי על הדרך המועדפת ורק מזלי הטוב, מוליכות וכנראה איזה טרנפומטור טוב לב בנבכי המכונה מנעו ממני מלספוג 220 וולט של חשמל טהור ונקי.
לאחר בחינה מדוקדקת של המצב הגעתי למסקנה שלחיצה על לחצן הכיבוי בטרם אמשיך יכולה רק להועיל למטרותי וכך אמנם עשיתי אך כנראה שקבל אכזר שמר בקירבו מספיק חשמל מאחר ותחושת העיקצוץ לא פסקה גם לאחר צעד בטיחותי זה.

מאחר ובשלב זה כבר הגעתי למסקנה שאם היא לא חיסלה אותי עד עכשיו הרי שגורלה נגזר המשכתי במשימתי לרוקן אותה מכל גורם חתרני ושסיימתי את משימתי הותרתי את הבגדים הנותרים במקומם עד לתום מחזור הכביסה.

אם כך לכותב שלום, הבגד הפגוע ומגבת לבנה שלא נמלטה בזמן יאלצו לעבור הצלה ולמכונה רק אומר:"הרי שתידרשי ליותר מזרם חשמלי ומעט מים בשביל לחסל אותי!"