« Home | How to make a versatile and yet effective alarm cl... » | A new decision. Almost like quit smoking but more so. » | A little Prayer for us. » | Spread your wings and fly away - Part 2 » | Spread your wings and fly away. » | Last day on the mighty city of Ramat Gan. » | Big brother knows all. » | Last for today » | Mug 2 » | Mug shot. » 

יום שישי, ספטמבר 09, 2005 

What to do if your friend is arrested.


במשך השנים למתי ולי הייתה שיטה מוזרה קצת לסווג חברים:
"האם זה מישהו שאתה תתקשר אליו בשיחה היחידה שנותנים לך לעשות מתא המעצר?"
כצפוי, התשובה לשאלה הזו יכולה להיות "כן" או "לא" אבל יש בה גם הרבה גוונים של אפור.
יש אנשים שזכו בזכות הזו בלי עוררין בכלל. אנשים שאני סומך עליהם שלא משנה באיזו שעה ויותר מכך - הסיבה שבגללה עצרו אותי - לא תשנה להם בכלל והם יעשו הכל בכדי להבטיח שאני אשוחרר בערבות או לפחות שאני אגיע לאגף האיקסים שאולי נשמע רע אבל שם לפחות אתה לבד...
יש גם את האנשים בקצה השני למשל שידאגו לארגן לי עורך דין לדיני קרקעות ובדרך גם יספרו לשוטר עד כמה אני מסוכן לציבור..
באמצע יש את כל היתר.
היום עמית (כהן) (שאגב סווג במהלך השנים כמי שבהחלט יעשה הכל לעזור לי, רק ברגע שתיגמר התוכנית בטלווזיה) שלח לי לינק שפונה בדיוק לאותו אדם שיקבל ממני את אותה שיחה. בעמוד הזה מוסברים כל הצעדים שעלייך לנקוט אם אכן קרה המצב המתואר לעיל ואתה מקבל שיחה מחבר שנמצא בתא מעצר.
יש כאן פירוט מלא של הדברים שאתה צריך לעשות, מה להגיד לחבר שלך לעשות ואיך להמשיך.מה שנקרא "גזור ושמור" אז למרות שאני לא מתכנן כרגע שום דבר שעלול להביא אותי למצב הזה החלטתי בכל זאת להביא אותו כאן ככתוב: "על כל צרה שלא תבוא" ומעתה נוכל לשבת בשקט ולדעת שכוחות הדיכוי הממשלתיים לא יוכלו לגזול את זכויותנו ונאמר אמן.
אגב, אחרי צפייה אדוקה ב-"חוק וסדר" המסקנה היחידה שהגעתי אליה היא שממש לא כדאי לי להסתבך עם החוק מכיוון שאני אף פעם לא יודע לענות לשאלה "איפה היית בלילה של 18 באוגוסט בין השעות שבע בערב לתשע בערב?" מה שמייד מחשיד אותי.

כאן

אתה חושב שזה יעבוד בארץ?
לאחרונה ביקרתי במשטרת ישראל לצורך
הגשת תלונה - ואני חייב לומר לך:
אם עוצרים את חבר שלך באמצע הלילה

סימן שהוא בצרות.
יש מעט מאוד דברים שבגינם משטרת ישראל
תעצור מישהו.
כנראה שחבר שלך פשע נגד משפחת שרון
ובמקרה כזה, הגזור ושמור הוא פשוט:
1. תברח

עוף תופיק: איך אתה כותב בעברית בבלוגר
ומצליח שהכל יהיה מימין לשמאל?
אם תגלה לי
אני אתקשר אליך בפעם הבאה
שיעצרו אותי באמצע הלילה.

Note taken:
IF "Israeli Police Is After My Ass" LET [ME] = [Far Far Away]

As for the Hebrew thingy.
So far i discovered two methods:
Note: change the `[` or `]` in this post to `<` or `>` The comments system is not fond of that kind of tagging..(this also means you cant post comments in Hebrew and have the correctly aligned.

1. In HTML edit, just add [p dir="RTL"] at the first line and close it with [/P] at the last. (I had to search the blogger help for a while to get that one.. I am no HTML wizard..).

2. For some reason this does not work in case the title is in English (like in this post) even though the preview shows all to be OK.
Here after several attempts i discovered that simply using the "right justification" (a CSS command) fixed the post. This adds the following code to your page (in HTML edit):
[div style="text-align: right;"]
text
[/div]

Thats it. May you never need to call me or anyone else from a police station.

כפרה
שלא תגיד שלא אמרתי
אני אבוא לשחרר אותך מהכלא
מתי שתרצה...
רק שיהיה לך ברור שאני מיד אשבור לך את הרגליים על זה שנכנסת לשם מלכתחילה...

אחותך האוהבת

הוסף רשומת תגובה