« Home | WTF?! » | What to do if your friend is arrested. » | How to make a versatile and yet effective alarm cl... » | A new decision. Almost like quit smoking but more so. » | A little Prayer for us. » | Spread your wings and fly away - Part 2 » | Spread your wings and fly away. » | Last day on the mighty city of Ramat Gan. » | Big brother knows all. » | Last for today » 

יום שני, ספטמבר 12, 2005 

Power! Prestige! Women! Fast cars and breakfasts on the Riviera!

בהמשך ישיר לפוסט של אתמול, הגעתי למסקנה שלמרות שכל מה שכתבתי שם על חוסר העניין שלי הוא אמת לאמיתה, מה אני מקשקש?
אני רוצה זה לראות את שמי מתנוסס בגאון מעל דפי העיתון.
אני רוצה שהוד מעלת אימי תמרח בשמן הגאווה "הבן שלי כותב בידיעות"
אני רוצה להזכיר (כבדרך אגב כמובן) תוך כדי פילרטוט עם בחורה חיננית, שאני כותב בידיעות:

-"אתה רוצה צי'פס עם זה?"
- "אפרופו צ'יפס, את יודעת שבאנגליה עוטפים את הצ'יפס בעיתון? כמו מעריב? המתחרה של ידיעות אחרונות? האם ציינתי שאני כותב בידיעות?"

ספונטני כזה.

שלא לדבר על זה שאני סקרן לדעת כיצד העורך שינה את דברי על מנת להתאים אותם לצרכיו.
בפעם הראשונה ששוקי עשה לי את זה לפני שנים הזעזעתי כאילו מישהו לקח לי את בני יחידי אשר אהבתי וביצע בו מעשה צ'רלס מנסון.
הפעם אני חייב לציין שזה עבר יותר בקלות. אולי בגלל שהוא קיצץ פחות אבל בעיקר בגלל שפה אני כותב אייטמים קצרים של 100-200 מילה שלא משאירים הרבה מקום לסגנון אישי וניצול של מערך התפוצה של העיתון להפצת האג'נדה המחרתית שלי תחת מסווה של ביקורת משחקים, אבל סבלנות.
גם רומא לא נהרסה ביום אחד.

בכל מקרה, היום ניגשתי למשרד פרסום שנמצא מול המשרד שלי. אני יודע מנסיון העבר שהם מקבלים את רוב העיתונים שיוצאים בארץ (כולל דברים כמו המקומון של ראש פינה) בדרך כלל הם זורקים אותם ליד מעלית המשא בדרך לשירותים (שזה יתרון אבל לא קשור כרגע) אבל לא היום, אז ניגשתי לפקידה שלהם ושאלתי אם במקרה יש להם ידיעות מהשבועיים האחרונים. אחרי דין ודברים קצר אך סוער היא אמרה שאולי יש אבל שאני אגיד לה מאיזה יום.
אמרתי לה "החמישי לחודש" כי הוא היה יום נחמד אז היא אמרה לי לחזור עוד שעה.
חזרתי והפלא ופלא:

כן כן! יש כאן טור שלם בצד שמאל שכולו שחר בצלאל! פרסום! עוצמה! כוח!
אז זהו.
שלחתי לעורך מייל שבו הסברתי שאני לא נוהג לקרוא עיתונים וביקשתי העתקים.
עכשיו אני צריך לחפש במרחבי הרשת חדשות ואייטמים.
צריך להתקשר לאמא.


שחר. הוא כותב בעיתון!

could you post a list of URLs of your articles?
(I use RawSugar to index all of my blog posts, and let people search through them from my blog site)
- ask me how? (I have a button on my shirt reading: "index your articles now! ask me how!" and its a get-rich-quick scam I run on my spare time.

האם זה מסמל את עלית הרמה של חדשות המדע ב-24 שעות של ידיעות?
כבר שנים שאני לא קורא עיתונים מעצים מתים, אבל יש לברך אותך על ההעלאת הרמה.
רמת האיי-קיו שבא יהיה ניתן לעטוף דגים מעתה תהיה גבוהה יותר!

הוסף רשומת תגובה