« Home | Power! Prestige! Women! Fast cars and breakfasts o... » | WTF?! » | What to do if your friend is arrested. » | How to make a versatile and yet effective alarm cl... » | A new decision. Almost like quit smoking but more so. » | A little Prayer for us. » | Spread your wings and fly away - Part 2 » | Spread your wings and fly away. » | Last day on the mighty city of Ramat Gan. » | Big brother knows all. » 

יום שני, ספטמבר 19, 2005 

Lonesomely I shall sit. Only a prayer my Lord. (The King)



נעמי
עמית
פולינה
מתי
אלון

זהו. כולם נסעו.


היום בבוקר התעוררתי לקול צלצול הטלפון בשעה שש אחרי שנרדמתי בשתיים. זה היה אלון. נאמן להבטחתו הוא התקשר אלי כשמתי והוא עזבו את ירושלים.
על פי התכנון המקורי הייתי אמור לקום רענן לפני שאוטו אפילו ישים לב שהוא לא אכל רבע שעה שלמה, להתארגן ולצאת לשדה.
בפועל, השעה המוקדמת לא עשתה רושם על אוטו שבא לבדוק מה קורה עם הארוחת בוקר, מצד שני הוא לא עשה עלי רושם, כי חזרתי לישון עד שש וחצי. קמתי בלחץ כי מתי מקבל פריחה בגב היד אם הוא לא נמצא בדיוטי-פרי כמה שעות ועם טיסה שממריאה בעשר ומשהו גם ככה לא נשאר לו הרבה זמן.
אחרי שגררתי את עצמי מהמיטה והצלחתי לחמוק מאוטו, שחושב שאם הוא ילך לי בין הרגליים ואני אפול הוא יקבל את האוכל יותר מהר, האכלתי את הבהמה הקטן, התקלחתי ויצאתי.
לא להאמין כמה אנשים ערים יש בחוץ בשבע בבוקר.. מה יש להם לעשות שם?! מי קם בשבע?! תלמידים אבל להם אין רשיון ומורות. אבל כמה מורות יש בחוץ??
משרד החינוך צודק. לפי כמות המכוניות שהייתה לי בדרך, יש יותר מדי מורים ויש להם יותר מדי כסף למכוניות.

כשהגעתי לשדה חיכה לי הסידור הרגיל שיש לי בכל כניסה למקום בארץ הזאת שיש שם אבטחה (להלן כל מקום חוץ מהדירה שלי): איך ערבי, מחבל, טרוריסט וחמאסניק הצליח להגיע למרכז ואיך אנחנו עוצרים אותו לפני שהוא שם לב?

הכניסה לשדה. יש שומרת חיננית וכמה מטרים מאחור בחורים חינניים עם m-16 מקוצרר חינני עוד יותר.
- (אני עוצר, מנמיך את המוזיקה, פותח חלון) שלום.
- (היא מביטה בי, גונבת הצצה בפנים הרכב, חוזרת אלי עם מבט מהול בחשש) שלום?
- (למה שאני אעשה לה חיים קלים?) שלום.
- אמ.. כן.. מאיפה אתה מגיע? למה הגעת?
- מתל אביב ללוות נוסע (אסור לדבר יותר מדי, חייבים להסתיר את המבטא)
- כן? נו? (היא עלתה על הטריק)
- באתי מתל אביב לוות חבר שלי שנוסע וגו' (אין לי זמן מתי ואלון כבר שם והוא מפסיד זמן דיוטי יקר)
- אההה תיכנס.

אדם תמים היה חושב שבזה נגמר הסיפור, אבל לא. יש עוד שומר - בכניסה לטרמינל. בדקתי את העניין. עוד לא הייתה פעם אחת שנכנסתי לטרמינל (גם אם הרגע יצאתי) שהם לא עצרו אותי. גם הפעם.
- (אני בטלפון עם יוסי מודיע לו שאאחר) חכה שניה יוסי, אני מתקרב לכניסה והשומר פה יעצור אותי לוודא שאני לא מחבל מתאבד שהסתנן פנימה.
- (הוא שמע את כל המשפט האחרון אבל הוא מתוחכם מדי, אף מחבל בחיים לא יגיד משפט כזה לפני מאבטח ובגלל זה בדיוק אני חייב להיות מחבל) סליחה, לאן אתה נכנס?
- וגו'.

אני חושב שבפעם הבאה אני פשוט אפתח את השיחה ב-"מרחבא" סתם ככה לראות מה יקרה.

מצאתי את הצמד עומד בתור של חברת התעופה המהוללת של אזרביג'ן ובאופן מפתיע חתכתי מהצד ועמדתי איתם בתור עד שהם קיבלו את הכרטיס עלייה בלי שאף נודניק יעיף אותי לשוליים.
יש קטע מדהים ב- Check In בטרמינל החדש.
מסתבר שהמכונות המדהימות שיש להם שם למיון המזוודות (המסוע הזה ליד נסיכת המושבים שאומרת לך "קיבלת חלון ליד יציאת החירום" ואז אתה מגלה שחלון זה בעצם איש ממש שמן ויציאת חירום זה מה שאתה מחפש בשביל להגיע לשירותים) לא מסוגלות להתמודד עם תרמילים. הרצועות או משהו מבלבלות אותן. אנחנו לא מדינה עם הרבה תרמילאים אז לא דאגו לקנות את הדגם שיודע לטפל בהן. במקום זה אתה צריך לקחת את התרמיל אחרי שהוא נשקל וקיבל עוד 15 מדבקות שונות שיבטיחו שהוא ינחת במקום וזמן אחר ממך, ולסחוב אותו למעלית שהוחרמה לצורך העניין, שם עומד איש חשוב שהתפקיד שלו זה לזרוק את התרמיל שלך למעלית ביחד עם כל שאר התרמילים מחסלי המכונות.
אחר כך ישבנו לאיזה קפה של בוקר עם בייגלה מאבו גוש. מתי הביא איתו לטיסה (ולחמש השעות בטשקנט) בקבוק של מים מינרליים שהוא מילא בעראק אז אפילו היה לנו עם מה להרים כוסית.

הבאתי לאלון יומן מסע מאורגן להפליא עם מקום לעט, גומייה שישאר סגור וכריכה קשה לכתיבה בתנאים קשים. אלון לא מסוגל לכתוב יותר ממילה בלי שמאיימים עליו בנשק אבל זה בסדר גמור כי למתי הבאתי ספר והוא לא קורא כלום אם הוא לא חייב.
הבאתי לו ספר שמצאתי בספריית השירותים של עמית: "אמנון בירמן - אחד מאוזן". מומלץ בחום לקריאה לא מחייבת (נגיד.. בטיול.. או.. בשירותים).

זו הפעם השלישית שאני מלווה את מתי לשדה תעופה לפני שהוא נוסע למזרח ולא מצטרף אליו. וזה נשאר בדיוק אותו חרא כמו שזה היה בפעם הראשונה.

שיהיה להם אחלה של טיול.

I agree that everyone have left but I think the list is incomplete,
And what am I, a goat ???
;)

-Gur

My dear friend,
Far from it.
You see, a goat is a ruminant mammal with hollow horns and coarse hair, closely related to sheep. And has the eyes of Satan.
You on the other hand, while sporting a goatee, are not a goat.
You are many other things which i cannot even begin to describe here however, you do show some new feminine characteristics.

You are not on that list since you didn't leave to travel but instead you traveled to live. Moreover, you left ages ago which is out of scope for this post.

However, a spanking new PSP might earn you a place of honor on that list.
I will even throw in some bold and italic.

Shahar

my brother,,,

you told me to read your blog - and i did...
and now?
now i am sad.
you are all alone!!!
so i decided that i will keep you company, and i willhugyouandkissyouandloveyouandsqueeze you - all the time!!!
so - you need not worry!!!

btw, is that the green (fagot) shirt you are wearing???

love,
your sis.

הוסף רשומת תגובה