« Home | What to do if your friend is arrested. » | How to make a versatile and yet effective alarm cl... » | A new decision. Almost like quit smoking but more so. » | A little Prayer for us. » | Spread your wings and fly away - Part 2 » | Spread your wings and fly away. » | Last day on the mighty city of Ramat Gan. » | Big brother knows all. » | Last for today » | Mug 2 » 

יום ראשון, ספטמבר 11, 2005 

WTF?!


לחלק מכם שעוקבים אחר הנעשה בחיי אולי זכור שלפני תקופה לא ברורה פנו אלי, תודות לשוקי, מ-"ידיעות אחרונות" בנוגע למדור חדש העוסק במדע, טכנולוגיה ושאר מיני ירקות.
מבחינתי הנושא התחיל במספר אייטמי נסיון ולאחר מכן קול דממה דקה.
אמנם לפני כשבועיים פנה אלי עורכי המיועד ושוחח עימי בנושא ואף ציין את הראשון לספטמבר כתאריך היעד לפרסום הראשון ועוד אמר שאנו נתדבר בקרוב על סידור עבודה קבוע.
היו מספר סיבות שבעטיהן לא התרגשתי יתר על המידה מהעניין:
1. אני עצלן חסר תקנה
2. זו לא הייתה הפעם הראשונה שבה נאמר לי שאוטוטו זה יפורסם.
3. מאז אותה שיחה לא שמעתי דבר וחצי דבר בנושא.

היום לאחר מאבקים קשים עם FireFox (עמית אני אוהב אותך אבל המחשב שלך יכול להיות סיוט) עברתי לאקספלורר לבדוק אולי קיבלתי מכתב הערצה או משהו, והנה בינות לעשרות ה- forward'ים השונים בצבץ דואר קטון מידיעות אחרונות:

מיותר לציין שלא הייתה לי אפילו התחלה עלובה של מושג שזה המצב אם כי זה מתחיל להסביר את עשרות התחתונים שהחלו להופיע על מרפסת ביתי ושחשבתי שנזרקו על ידי נערות חלושות לשכן מעליי.

אני עכשיו צריך ללכת לקנות ידיעות. נראה לי טריק בזבזני משהו על מנת להעלות את התפוצה באחד אבל מי אני שאגיד לעיתון של המדינה (או שאולי זה העיתון הנפוץ במדינה?) איך לנהל את עסקיו.


מיותר לציין אגב שהעיתון הערמומי השיג את חפצו מאחר ובעיתון של היום יש לא מעט כתבות שכבר הופיעו ב- Ynet אבל שום מילה מעבדכם הנאמן.