« Home | Lonesomely I shall sit. Only a prayer my Lord. (Th... » | Power! Prestige! Women! Fast cars and breakfasts o... » | WTF?! » | What to do if your friend is arrested. » | How to make a versatile and yet effective alarm cl... » | A new decision. Almost like quit smoking but more so. » | A little Prayer for us. » | Spread your wings and fly away - Part 2 » | Spread your wings and fly away. » | Last day on the mighty city of Ramat Gan. » 

יום ראשון, ספטמבר 25, 2005 

Living With Cats - The Theories part I

אחרי שלושה שבועות פיתחתי מספר תיאוריות על החתולים.

אני חושב שהתיאוריה הראשונה שפיתחתי היא שאוטו הוא סוג של עונש.עוד לא החלטתי על מה בדיוק אבל זה רק בגלל שיש מבחר...

אולי זה בגלל שכשהייתי ילד והיה עוד מותר למכור נפצים בחנויות (מסתבר שילדים בשנות ה-80' לא התפוצצו כל כך בקלות כמו היום), חבר שלי ואני ביצענו עבודות הרחבה בקינים של נמלים או משהו. בכל מקרה אוטו מוכיח שלנון צדק. "Instant Karma IS gonna get you".

ככל שהזמן עבר, התיאוריות שלי הפכו להיות יותר מסובכות. התיאוריה העכשווית היא "תיאורית הוליווד":

אוטו זה הוא שחקן עבר שירד מגדולתו. סוג של ווריאציה על מרלון ברנדו.

זה מאוד פשוט, כשהוא רק התחיל, אוטו היה סוג של מורד. הוא בא מהרחוב נטול נימוסים - יש כאלו שאף יאמרו פרוע - גברים קינאו בו ונשים אהבו אותו. ככל שהשנים עברו הוא נחשף לצדדים המכוערים יותר של החיים. נפילה לאמבטיה חמה חייבת להירשם כטראומה מעצבת בחיים של חתול, שלא לדבר על ניסיון ההתאבדות הכושל באמצעות קולר נגד פרעושים. ניסיון ממנו הוא ניצל ברגע האחרון אבל לא לפני שנחקקו בו צלקות נפשיות עמוקות.

השנים עברו וזוהר העבר נעלם וכל מה שנותר זה חתול שמן מאוד עם סובלימציות מודחקות מגיל ההתבגרות ותחושה לא מוצדקת שהסביבה עדיין מעריצה אותו.

כפיצוי נפשי אוטו פונה לאוכל בכל פעם שהוא מבוהל, מפוחד, שמח, עייף, חווה טראומה קשה (נגיד כשמישהו עומד לידו), עצוב, צמא, מאושר, מצוברח או סתם כשהוא נושם.

רעב כפי שבוודאי שמתם לב, לא נכנס למשוואה הזו. איפשהו לפני כמה שנים רעב כסיבה לאכול נדחק החוצה על ידי כל האמור לעיל ומאז נסתבר שאין בו צורך.

בהיותו כוכב עבר גם אוטו נוטה להפגין התעלמות קלה מהסביבה המיידית שלו אלא אם הסביבה מחזיקה אוכל, הולכת להביא לו אוכל או סתם יושבת במקום לעשות משהו מועיל, כמו להאכיל אותו.

כשהוא לא מקבל את מה שהוא רוצה (אוכל), אוטו נוטה להפגין את חוסר שביעות רצונו במה שיכול להיחשב כיללות חתול ולו בגלל הסיבה שהוא יוצא ממשהו כמזכיר חתול אבל דומה יותר לגניחות המוות של מנוף ענק שניסה להרים משהו כבד במיוחד. כמו את אוטו למשל.

מבחינתו הסביבה קיימת אך ורק לשרת אותו והוא לא מבין מה קורה כשהסביבה לא משרתת אותו. זה כמובן מקפיץ אצלו את אותן טראומות והוא הולך לאכול משהו בשביל להירגע.

כמו רבים מהכוכבים אוטו בטוח שכל אוכל שהוא רואה או מריח נועד בשבילו. הסובלת העיקרית מהעניין זו חתולה שיכולה לחטוף כמה נגיסות פה ושם שהוא ישן. בדיקות מעבדה הראו שהאוכל שלה נגמר הרבה לפני שהקערה שלו מתרוקנת. יש בזה מן ההיגיון כי מהקערה שלה רק אני יכול להעיף אותו והיא לעומת זאת לא תעיז להתקרב לקערה שלו כי הוא גם אלים.

עד כה נצפתה רק תקרית אחת בה אוטו הפגין את חיבתו לחתולה על ידי ניסיון כושל להפוך אותה לשטיח קרוע אבל זה לא אומר כלום. הם נמצאים בבית לבד רוב היום והמצלמה בתוך הדובי נמצאת בתיקון.

לדעתי זה מזל ורווח נקי של ילדים רעבים שאוטו הוא רק חתול שמוגבל לשליטה ברפובליקת 3 החדרים שלו כי אם הוא היה בנאדם אני די בטוח שהוא היה בועט בילד רעב ולוקח לו את חבילת האוכל מהאו"מ בלי שיהיה לו אפילו שמץ של רגשות אשמה.

כשאין אוכל בסביבה לאוטו יש שתי דרכים נוספות להתמודד עם הקשיים הרבים שהחיים מעמיסים עליו. האחת היא לרוץ ולהתחבא מתחת למיטה. הטריגר לזה עדיין לא ברור לי במאה אחוז אבל אני חושב שזה קשור לעובדה שאני צורך חמצן ופולט פחמן דו חמצני.

הדרך הנוספת היא לחרב לעמית ופולינה את השטיחים. בשבוע הראשון הייתי בטוח שאני הגעתי למקום שסובל מפעילות פולטרגייסט. זה נראה לי חשוד כי למרות שמדובר במבנה ישן זה עדיין לא בית אחוזה בבריטניה וניסיון לישון בלי מאוורר מבהיר את זה מייד. בחינה מדוקדקת של המצב גילתה שהדברים היחידים שזזים זה שולחן הקפה בסלון והשטיח בחדר השינה. יום אחד כשניסיתי לשחק עם אוטו ולעניין אותו במטען של הפלאפון שלי, שתיים וחצי שניות אחרי שהתחלתי הוא כנראה נבהל מאוד מתשומת הלב וברח. כשעקבתי אחרי ראיתי שהוא הלך להשמיד את השטיח בחדר השינה. כצפוי אני לא מעודד את הפעילות הזו מה שאומר שאחרי מאמצים רבים הצלחתי לצמצם אותה ב- 0.0001 אחוז.

כמו כל כוכב יש לו גם דרישות. בדומה לדרישותיהם המפגרות של שחקנים לאוכל מסוים או למים מינרלים שהגיעו רק מפסגות הרים ספציפיים או שנשאבו ממעיין מסוים על ידי משאבה עתיקה שמופעלת רק באמצעות חמור שלא ידע אותו גבר או כל קשקוש אחר.גם לאוטו יש דרישות רק שאוטו לא יכול להסביר באמצעות החריקות שלו איזה מים הוא רוצה אז במקום זה הוא מגיע אלי ומתחיל לחרוק כמו לאסי שנובחת בגלל ילד מטומטם שנפל למערה ואז הוא מוביל אותי לחדר האמבטיה שם עומד המחסום היחיד בעולם שהוא יכול עדיין לקפוץ אליו - במאמץ מה הוא נכנס לאמבטיה וזה הסימן - כי אוטו שותה רק מים זורמים.

מאז שהגעתי לתיאוריה הזו אני קורא לאוטו "מרלון" או פשוט "פגר" זה לא משנה כי הוא כזה סטאר שהוא לא מגיב לשום שם גם ככה.

יחסית לשחקן מזדקן הוא גם מפגין הזנחה פושעת בכל הקשור להיגיינה אישית שבאה לידי ביטוי בכמות הקשקשים ונפולת השיער שהוא מייצר. כמות מספקת לענות על כל הצרכים של פולין אם הם היו אי פעם חושבים לייבא קשקשים של חתול. הברשה נמרצת (כאילו דה - זה ברור שהוא יתמסר לכל טיפול שכזה) בהחלט עוזרת למצב הנשירה לחמש דקות אבל רק מעלה את כל הקשקשים לשטח והטונה לא ממש עוזרת למרות מה שפולינה הבטיחה.

אני שוקל לדחוף אותו למכונת כביסה עם שמפו head and shoulders ולראות מה יקרה.

בפוסט הבא.. מי היא חתולה?!

הוא מכור למשכחי כאבים?

הוסף רשומת תגובה